Projekt stoiska targowego – jak go wykonać, aby przyciągało uwagę?
Przy projektowaniu stoiska targowego należy postawić przede wszystkim na oryginalność oraz unikatowość. Aby wyróżnić się na tle setek innych wystawców należy dokładnie prześledzić oczekiwania klientów oraz przygotować ofertę, która będzie w wyjątkowy sposób przyciągać ich uwagę. Jak tego dokonać, aby odnieść sukces? Podpowiadamy.
O czym pamiętać projektując stoisko targowe?
Wielkość stoiska oraz jego wystrój powinien wpasowywać się w konkretny koncept przedsiębiorstwa. Jeśli nasza firma ma do pokazania tylko niewielki wycinek oferty lub skupia się wyłącznie na prezentacji najnowszego produktu to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wynająć małych rozmiarów boks. Pozwoli to optymalnie zagospodarować środki finansowe w taki sposób, aby skupić się na stworzeniu wysokiej jakości prezentacji. Umożliwi to także zatrudnienie dodatkowego personelu do dystrybucji ulotek reklamowych.
Wybór odpowiednich mebli ma kluczowe wrażenie przy budowaniu pierwszego wrażenia na odwiedzających. Wiele firm stosuje klasyczne, wysokie lady. Osoba stojąca za takim meblem wydaje się najważniejszą częścią całego stoiska i to właśnie tam udają się osoby zainteresowane prezentowanymi produktami lub usługami. Jeśli jednak chcemy stworzyć wrażenie partnerstwa i przytulnej atmosfery to warto postawić na nieco inny rodzaj wyposażenia. Stoliki i niskie, różnobarwne krzesła umieszczone w kilku miejscach zachęcają do tego, aby wygodnie usiąść i swobodnie przejrzeć dostępną tam ofertę handlową.
Podział stoiska targowego na wyraźne sekcje
Przy efektywnym projektowaniu stoiska targowego należy koniecznie zwrócić uwagę na to, aby nie przeznaczać całej powierzchni na ekspozycję reklamową. Dobrym pomysłem jest wyraźny podział stoiska na poszczególne sekcje. Mogą być one oddzielone przez ścianki działowe, meble lub reklamowe elementy ekspozycji. Nawet w przypadku małych boksów taki podział ma pozytywny wpływ na odbiór przed odwiedzających. Poszczególne strefy pozwalają na nieco prywatności i komfortu, szczególnie przy tłumnie odwiedzanych targach.
Znajomość oczekiwań klientów i wiedza na temat aktualnych trendy w budowie stoisk targowych pomaga w efektywnym tworzeniu projektów oraz budowie gotowych ekspozycji. Warto sięgać po wiedzę ekspertów w tej branży. Firma www.exposystemy.pl działa na rynku już od wielu lat proponując przedsiębiorcom kompleksową obsługę w tym zakresie. Zajmują się oni zarówno zindywidualizowanym projektem pod potrzeby klienta, jak i tworzeniem wyposażenia na potrzeby stoisk o różnych wymiarach. Transportują także elementy na miejsce i zajmują się montażem.